Porady

Gdzie kupić meble biurowe w Warszawie?

Odpowiednie wyposażenie biura to zadanie, które czeka każdą firmę. Nie zależnie czy jest ona nowa, czy istnieje od lat na rynku. Nawet firmy z wieloletnim doświadczeniem zmieniają wystrój wnętrz, by je po prostu odświeżyć. Szukając sklepu z meblami biurowymi w Warszawie, z pewnością znajdziesz mnóstwo propozycji. Przejrzenie ofert i katalogów zajmuje mnóstwo czasu, ale jest konieczne. Dlaczego warto podejść do tego tematu na poważnie i co daje odpowiednio urządzone biuro?

Dlaczego wybór mebli do biura jest tak istotny dla funkcjonowania firmy?

Biuro to wizytówka każdej firmy czy instytucji. Już od progu przyszli klienci oceniają przedsiębiorstwo po wyglądzie jego siedziby. Wystarczy kilka sekund, by taka osoba wyrobiła sobie pierwsze wrażenie, które później już ciężko zmienić. To dlatego właśnie wiele firm korzysta z usług doświadczonych specjalistów z zakresu wystroju wnętrz biurowych. Celem takiego działania jest tu jednak nie tylko przedstawienie klientom odpowiedniego wizerunku firmy, ale również zapewnienie komfortowego środowiska pracy swoim pracownikom. Od komfortu pracy zależy ich dobre samopoczucie oraz wydajność, spędzają przecież w pracy średnio 8 godzin dziennie.

Można zatem śmiało powiedzieć, że siedziba firmy jest ich „drugim domem”, a skoro to dom – powinno być w nim bezpiecznie i przyjemnie, tak by czas spędzony w czterech ścianach mógł płynąć nie tylko przy ekranie monitora, ale również w dobrze zorganizowanej wspólnej przestrzeni. Odpowiednio dobrany wystrój mebli i ich kolorystyka wpływają na zmysły użytkowników, a tym samym na ich emocje. Właściwie zaprojektowane środowisko codziennego funkcjonowania dobrze działa na relacje międzyludzkie i przepływ informacji, co jest pożyteczne dla organizacji. Każdy przecież wie, że najprzyjemniejsze rozmowy mają miejsce przy firmowym ekspresie do kawy czy przy stoliku ze współpracownikami.

Warto jednak zadbać przy tym, by meble biurowe Warszawa były wygodne w użytkowaniu oraz spełniały normy BHP zgodnie z zasadą, że zdrowie i bezpieczeństwo są najważniejsze. Długotrwałe przesiadywanie przed komputerem na nieodpowiednim krześle może powodować choroby kręgosłupa i negatywnie wpływać na postawę ciała. Meble spełniające powyższe wymogi, odpowiednie dla Ciebie oraz Twoich pracowników i klientów znajdziesz w Contino.

Contino zajmuje się również aranżacjami. Stworzenie biura zgodnie z własną wizją nie należy do najłatwiejszych. Dzieje się tak tym bardziej, jeśli wraz ze swoimi pracownikami musisz akurat skupić się na bieżących obowiązkach. Kierowanie firmą, spotkania i codzienny pęd sprawiają, że ciężko znaleźć czas na długie przemyślenia odnośnie rozstawienia, rodzaju i kolorystyki mebli. Możesz to bez obaw zostawić specjalistom Contino, którzy z powodzeniem dobierają meble do biur już od lat. Oferta firmy jest szeroka. Możesz liczyć tu na doradztwo, wycenę projektu, dostawę a nawet montaż mebli.

Meble biurowe – Warszawa. Komfort przede wszystkim

Bezpieczeństwo i higiena pracy to kwestie, których każda firma musi bezwzględnie przestrzegać. BHP nie dotyczy jedynie prac w terenie, odgrywa istotną rolę w wypełnianiu obowiązków wewnątrz pomieszczeń biurowych. Główną kwestią jest tutaj odpowiedni dobór krzeseł biurowych do sal konferencyjnych czy foteli gabinetowych. W tym miejscu należy skupić się na możliwości regulacji oparcia pleców, podłokietników oraz wysokości.

Nie bez znaczenia pozostaje kwestia wysokości biurek oraz stołów konferencyjnych. Chodzi o to, by użytkownik danego stanowiska siedział w sposób wyprostowany, tak by jego tułów oraz uda znajdowały się pod kątem dziewięćdziesięciu stopni. Stanowisko pracy powinno również umożliwiać zgięcie nóg w kolanach oraz łokci pod takim samym kątem. Zapobiega to problemom z plecami, umożliwia odpowiednie krążenie krwi w organizmie i jest po prostu wygodne.

Równie dużą funkcjonalność powinny posiadać meble, w których przechowywane są dokumenty. Muszą one dawać użytkownikowi łatwą dostępność, ograniczając konieczność korzystania z podwyższenia. Nie bez znaczenia pozostaje również akustyka pomieszczeń. Rozwiązaniem są tutaj ścianki akustyczne, które zapobiegają rozprzestrzenianiu się hałasu, umożliwiając pracownikom możliwość pracy w skupieniu bez zbędnego rozpraszania się.